Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

17 september 2010

Herkenning en Vorige Levens - Waar ken ik jou van?

Vanmiddag sprak ik Lilly, een vriendin van me. Ze informeerde of er nog een nieuw boek zou komen. Toen ik antwoordde dat ik met de laatste loodjes bezig ben van een boek over vorige levens en mensen die elkaar kennen uit het verleden, zei ze "Tjee, dat word je 6e boek al". Daar had ik zelf nog niet eens bij stilgestaan.

Ik begon met een roman ('Boodschappenmeisje'), het boek dat naar mijn idee echt geschreven móest worden. Daarna volgde een kinderboekje over uittredingen & bedplassen ('Koen de Wolkenvlieger') en vervolgens kreeg ik de smaak te pakken om praktijkervaringen te delen. Eerst een bundel ervaringen van cliënten uit mijn praktijk, met aandacht voor vele praktijkcases mbt procestherapie en reïncarnatietherapie ('Waarom Esther geen Robinson werd'),  daarna twee boeken over taalgebruik en vorige levens-ervaringen van cliënten ('Ik was eens...' en 'Diehards in de war').

En nu heb ik boek nr. 6 bijna af. Een nieuwe bundel verhalen over vorige levens van cliënten uit mijn praktijk. Lange verhalen, want korte verhalen zijn meer geschikt voor de website. Mooie verhalen , soms ontroerend. Met dank aan cliënten die na een consult huiswerkopdrachten inleverden en samenvattingen maakten over hun vorige levens en ervaringen.
Ik hoop dat het een goede mix wordt tussen lekker leesbaar, smeuïge verhalen, therapie, vorige levens en wat je eraan kan hebben om met vorige levens-informatie te werken.

Van Lilly staat er een kort verhaal op de website: http://www.vorigelevens.nl/voriglevenridderlilly.htm
Tijdens een consult herkende ze haar huidige zus, ze kenden elkaar al uit een eerder leven. Die informatie gaf haar duidelijkheid om hun onderlinge relatie meer te begrijpen.

Groetjes, Marianne