Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

16 oktober 2010

Hoe gedachten een eigen leven kunnen gaan leiden - regressietherapie




In een tijdschrift las ik een interview over een vrouw, laat ik haar even Susan noemen, die met veel passie over haar werk sprak. Ze was cameravrouw en had een film gemaakt over de problematische relatie tussen haar en haar moeder. Haar moeder was verslaafd aan heroïne, al jaren.

Susan vertelde in het interview over de minder prettige kanten van haar jeugd, hoe het was om een aan heroïne verslaafde moeder te hebben. Ze zei oa: "Ze was meer met haar volgende shot bezig, dan met mij."
En ik dacht... bijzonder, hoe gedachten kunnen nawerken. 

De verslaafde moeder heeft tijdens de zwangerschap van Susan, vlak na de geboorte van haar dochtertje en gedurende de eerste levensjaren van haar kind, heel vaak met de gedachte rondgelopen dat ze een shot heroïne nodig had. Susan heeft onbewust de gedachtenenergie van haar moeder overgenomen. Maar zij heeft die gedachten positief getransformeerd, want Susan werd cameravrouw. Om het gevoel te hebben dat zij gepassioneerd werkt en leeft, gaat ze ook van shot naar shot.... maar dan met haar camera in beeld en geluid.



We staan er soms niet bij stil hoe gedachten onbewust kunnen nawerken.

Enkele andere voorbeelden uit mijn praktijk vind je hier:
Niet durven plassen 

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
www.mariannenotschaele.nl