Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

2 december 2010

Gejaagd door de Wind - Gone with the wind - Waar ken ik dat plaatje van?

Ben je een echte filmfanaat, dan heb je misschien bij de cover van mijn nieuwste boek 'Hé, waar ken ik je van?' gedacht... waar ken ik dat plaatje van?

Illustrator Maurice Hof (Prozart) heeft op mijn verzoek een afbeelding van een scène uit de wereldberoemde speelfilm 'Gejaagd door de Wind' heel knap omgetoverd tot boekomslagafbeelding.

Het titelverhaal van het boek speelt zich namelijk af ten tijde van de Amerikaanse Burgeroorlog. Een soldaat heeft een affaire met een slavin.

In de speelfilm 'Gone with the Wind' hadden Clarck Gable & Vivien Leigh een liefdesrelatie tegen een zelfde tijdsdecor, het begin van de Amerikaanse Burgeroorlog.

Mooi, om te zien hoe een illustrator personen kan veranderen.... :)

Hier vind je informatie over dit boek: http://www.vorigelevens.nl/boek-hewaarkenikjevan.htm
incl links naar boektrailer.

Groetjes, Marianne Notschaele