Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

31 maart 2011

2012 - humor - Mayakalender - toekomstvoorspellingen


Het zou zomaar kunnen...


Via Facebook kreeg ik vandaag van iemand deze afbeelding doorgestuurd. Ik moest er hartelijk om lachen!
Ik herinner me dat in mijn roman 'Boodschappenmeisje' -dat gaat over vorige levens én toekomstvisioenen- ergens staat 'Het is eerder dan het magische jaar', doelend op aardbevingen, overstromingen én transformatie op wereldniveau.
Maar wat is een magisch jaar? 2012? We zullen het vanzelf wel zien... Wie weet kwamen de Maya's wel ruimte tekort op hun stenen kalender en is er helemaal niets aan de hand. Humor. Iedereen 'bij de neus genomen'.


roman over vorig levens èn toekomstvoorspellingen - 2012
Fragment uit: 'Boodschappenmeisje' - hoofdpersoon Charlotte in gesprek met therapeut Nanna.

'Wat willen ze je duidelijk maken?'
'Raar, ze geven alleen een cryptische zin door. Dat het eerder is dan het magische jaar. Hallo! Wanneer is dat? Weet jij dat? En wat is een magisch jaar? Wat bedoelen ze? De overgang naar het Aquariustijdperk? En volgens welke kalender? De stenen kalender gecodeerd in de Grote Piramide van Egypte? Een astrologische tijdrekening? De kalender van de Maya's? Europese jaartelling? Joodse of Chinese?
Ze wil het weten en tegelijkertijd helemaal niet weten.
'Wat willen ze je duidelijk maken?'
'Godverdegodver, dat ik op moet schieten! Ik moet weten dat dit niet al te ver vooruit in mijn toekomst vaststaat anders stel ik dat boek schrijven voortdurend uit. Ik hoef het niet expliciet op te schrijven, ik moet mensen een marge geven van enkele jaren. Niet teveel en niet te weinig.'
En een pagina verder:
'Hoeveel tijd moet jij aan je boek besteden?'
'Veel. In 2001 moet het in de winkels liggen, liefst eerder.'

In 2001 lag die roman inderdaad in de winkels. Ruim op tijd...


Groetjes, Marianne Notschaele