Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

26 maart 2011

Artikel - Interview - Algemeen Dagblad - Reïncarnatietherapie

In het Algemeen Dagblad - interview over reïncarnatietherapie

Weer eens in de krant... het Algemeen Dagblad deze keer

Zaterdag 19 maart 2011 verscheen een artikel over reïncarnatietherapie, vorige levens en mijn werk in de weekendbijlage van het Algemeen Dagblad.
De pdf-versie van dat interview kun je hier lezen:
met daaronder de eerste, uitgebreide tekstversie van journaliste Natascha Kayser, nog niet ingekort door de redaktie van het AD.

Ik ben erg blij met deze mooie vorm van reclame, ook voor het vak reïncarnatietherapie. Zowel mijn eigen website http://www.vorigelevens.nl/ als de website van de NVRT http://www.reincarnatietherapie.nl/ worden genoemd. Op de website van de NVRT (Nederlandse Vereniging van ReïncarnatieTherapeuten) kun je adressen vinden van therapeuten, ingedeeld per provincie.

Gelukkig sta ik lachend op de foto! Met dank aan fotograaf Koen Verheijden. Kan me nog een artikel in BN DeStem herinneren van een paar jaar geleden. Van fotograaf Cor Viveen moest ik 'ernstig kijken' in verband met het onderwerp waarover ik toen geïnterviewd werd: oorlogsherinneringen. Zelden zo serieus op een foto gestaan:


Eerdere persartikelen over mijn werk en boeken:

Groetjes, Marianne Notschaele