Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

6 maart 2011

Wat kunnen vorige levens te maken hebben met carnaval?

Gekleed als in een vorig leven?
Carnaval - verkleden - vorig leven

Carnaval gaat meestal een aan me voorbij. Ik vind de carnavalsperiode een periode met een paar fijne, rustige dagen om lekker door te kunnen werken achter de pc. Weinig telefoontjes en weinig mails. Bovendien is in het dorp waar ik woon, ook al is dat in Brabant, de carnavalsgekte tamelijk onbekend. In Zundert wordt het Bloemencorso groots gevierd in september. Maar ook dat is niet zo mijn ding :)
Wat ik wel leuk vind aan carnaval: mensen kijken. Kijken hóe mensen verkleed gaan. Vooral de fanatiekelingen. Verkleed tot in de puntjes, acterend alsof ze een bepaald personage zíjn. Dan vraag ik me af: zouden ze in één van hun vorige levens zo'n personage zijn geweest? Zouden ze zo'n fijn, prettig, krachtig vorig leven hebben gehad dat ze daaruit energie halen tijdens het feestvieren? Dat ze zich onbewust laven aan oude herinneringen?

Rollen

Al googlend naar karnavals-outfits kwam ik op http://www.patronenwinkel.nl/carnaval-verkleedklerenKeuze genoeg om je te verkleden. Ik denk dat ik zou gaan voor kleding van de Egyptische priesteres, de Oosterse buikdanseres of de Noord-Amerikaanse indiaan. Ik weet zeker dat ik me heel goed in die rollen in kan leven :) Overigens, de enige keer dat ik echt carnaval vierde, was ik gewoon verkleed als boerin ...

Ik wens iedereen die carnaval viert hele fijne dagen toe. Put kracht uit dit feest en deze grote verkleedpartij.

Groetjes, Marianne Notschaele-den Boer <---- vandaar die boerenkiel :)