Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

5 mei 2011

Gezocht: bekende NL-er uit de modewereld die een voorwoord wil schrijven voor 'Vintage Life'

Welke modefanaat wil een voorwoord schrijven?

Welke bekende Nederlandse vrouw of man uit de modewereld helpt?

De vacature is inmiddels ingevuld! Zie blog van 23 mei.

In het najaar wil ik 'Vintage Life' (ISBN 9789080628441) uitgeven, een gratis te downloaden pdf eBoek.
In dit boek zullen verhalen over vorige levens uit de praktijk reïncarnatietherapie worden opgenomen die raakvlakken hebben met mode, kleding en schoenen. Denk daarbij bijv. aan vorige levens waarin Japanse dames voorbijwandelen in kimono's, Romeinse soldaten die rondmarcheren met leren sandalen aan hun voeten, een schoenmaker uit de middeleeuwen die nog echt vakwerk afleverde, een Inca-Indiaan met een tas van gesponnen lama-wol, etc.

Schoenen in voorbije levens...

Voor mijn voorgaande boeken strikte ik al auteur en motivatiespreekster Esther Jacobs, cabaretière Els de Schepper en musicalster Fred Butter. Wil je bij dit rijtje aansluiten... graag. Helemaal als je uit de modewereld komt.
Ik denk hierbij aan mensen als Floris van Bommel, Daphne Deckers, fashionables uit RTLBoulevard, Marlies Dekkers, Bridget Maasland, modejournalisten enz. Ik ken de modewereld niet zo goed, maar wie leuke ideeën heeft, mail ze alsjeblieft.


Lijkt het je leuk om een voorwoord voor 'Vintage Life' te schrijven, mail me!
Op www.vorigelevens.nl vind je informatie over alle boeken die ik schreef en bij 'contact' een emailadres.
In ruil voor het aanleveren van 3-4 kantjes tekst, krijg je van mij 5 boeken ('Hé, waar ken ik je van?' of 'Lichte zeden onder de zoden') per post toegezonden.

Groetjes, Marianne Notschaele