Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

17 mei 2011

Radio interview met Marianne Notschaele over reïncarnatie, vorige levens en boeken



Live op de radio

Vanochtend werd ik geïnterviewd door Bert van Galen van Amsterdam FM/Salto.


Ik wist niet dat dit interview 'live' zou zijn, dat kreeg ik een minuutje voor de opname te horen van de medewerker die ik aan de telefoon had.
Dankzij Berts oprecht belangstellende vragen kon ik veel vertellen over reïncarnatie, vorige levens, mijn boeken en zelfs een vraag van een luisteraar beantwoorden.
Het interview ging redelijk relaxed. Hoewel reïncarnatie meestal een serieus onderwerp is, moest ik toch regelmatig lachen tijdens dit gesprek.

Radio bevalt me stukken beter dan televisie. Nu kon ik fijn achter mijn bureau in mijn praktijkruimte telefonisch vragen beantwoorden en me concentreren op wat ik wilde vertellen. Bij televisie ben ik teveel bezig met 'hoe ik op beeld overkom' en dat leidt af.

Luisteren naar het interview

Als je het interview wilt beluisteren, klik hier:
http://www.vorigelevens.nl/radiointerview.mp3
Het interview dat Bert van Galen met mij had duurt ongeveer 12 minuten.

Marianne Notschaele
Reïncarnatietherapeut/auteur
www.vorigelevens.nl