Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

20 juli 2011

Doe je mee? Zend je foto in en win een boek!

Vijf exemplaren te winnen van dit nieuwe boek

Op 25 juli 2011 verschijnt mijn nieuwste boek Lichte zeden onder de zoden (een verhalenbundel over cliëntervaringen uit de praktijk reïncarnatietherapie, met het accent op erotiek en vorige levens).

Wil je kans maken op een gratis exemplaar ter waarde van 16,50 euro?

Maak een leuke, grappige, vrolijke vakantiefoto (vakantiesfeer) waar je zelf op staat terwijl je een boek van me leest. Dat mag een boek zijn dat je zelf in huis hebt, geleend hebt van een ander, gehaald hebt uit de bibliotheek... Je hebt keuze uit heel wat titels

De foto mag gemaakt zijn met een mobieltje of met een professionele camera. De sfeer die de foto uitstraalt is belangrijker. Hou er rekening mee dat de door jou gemaakte foto op deze blog kan verschijnen als je tot de winnaars behoort.

Mail je foto met vermelding van je naam en postadres naar rhapublishing@gmail.com)
dit emailadres niet gebruiken voor informatie over consulten/therapie, kijk daarvoor op www.vorigelevens.nl bij contact
Inzenddatum t/m 15 september 2011.

Spelregels: je woont in Nederland of België - dit ivm verzending - en je mag maximaal 2 foto's per persoon inzenden.

Op 16 september kies ik uit alle inzendingen 1 foto die ik de leukste vind en verloot ik 4 exemplaren van 'Lichte zeden onder de zoden' onder alle inzenders.

Ben benieuwd naar jullie reakties. Twitter of FaceBook 't voort! Groetjes, Marianne Notschaele

Ik wens jullie allemaal een fijne vakantieperiode toe!