Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

28 juli 2011

Musicalster Fred Butter schreef voorwoord voor 'Lichte zeden onder de zoden'

Fred Butter schreef een mooi voorwoord voor 'Lichte zeden onder de zoden'

Duizendpoot Fred Butter - acteur, zanger, schrijver - schreef het voorwoord voor mijn nieuwste boek 'Lichte zeden onder de zoden' . Daar ben ik erg blij mee!

Voorwoord: Fred Butter


Fred Butter acteerde en zong in grote musicals als Urinetown, Mama Mia, Tarzan, Singin' in the rain, Cats, Irma la Douce en in musicals van Jos Brink en Frank Sanders: Evenaar en Amerika Amerika. Fred is een duizendpoot. Hij acteert, zingt en spreekt bijv. ook stemmen in voor films. En sinds vorig jaar mag hij zich behalve BN-er ook auteur noemen.



Boek van Fred Butter over 2012


In zijn boek  Speurtocht naar het ware verhaal neemt Fred de Mayakalender als uitgangspunt en houdt hij een betoog over oude en nieuwe werelden van mystiek, religie, esoterie en wetenschappen.
In plaats van de nadruk leggen op doemscenario’s voor 2012, legt hij het accent op bewustzijnsverandering, de ‘grote transformatie’.



Fred Butter over zijn boek '2012 Speurtocht naar het ware verhaal'




Een beetje het tegenovergestelde van mijn boek 'Boodschappenmeisje' :)  waarin de doemscenario's juist worden beschreven. Overeenkomsten tussen zijn en mijn boek zijn er ook: de hoofdpersoon in mijn roman vertelt tussen neus en lippen door over oude beschavingen, kalenders en 2012.


Boektrailer Boodschappenmeisje over 2012




Toen Fred mij beloofde een voorwoord te schrijven voor mijn nieuwste boek over vorige levens rondom het thema erotiek, wist ik nog niet dat hij zich met het onderwerp 2012 bezighield. Zijn columns daarover in Paravisie kende ik niet eens. Daar kwam ik pas later achter. Ach ja, niets is toeval in het leven.

Pas nadat hij het voorwoord geschreven had, ontdekte ik dat Fred ooit de mannelijke hoofdrol in de musical Irma la Douce speelde, waarin hij als agent verliefd werd op een hoertje :) Volgens mij was de setting de rosse buurt van Parijs.
Ook heeft hij als acteur/zanger gespeeld en gezongen in Sweet Charity, een musical over een naar liefde hunkerende erotische danseres en in La Cage aux Folles, dat zich afspeelde in het nachtleven van St. Tropez.

Mooie (erotische) aanknopingspunten voor mijn nieuwe verhalenbundel waarin 16 cliënten uit mijn praktijk vertellen over inzichten uit vorige levens rondom het thema relaties, herkenning, liefde en erotiek.

Boektrailer Lichte zeden onder de zoden




Marianne Notschaele