Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

14 juli 2011

Nieuw boek: Erotiek en vorige levens

Eind juli 2011 verkrijgbaar via boekhandel en webwinkels

EROTIEK EN VORIGE LEVENS
Deze bundel erotische verhalen overtuigt dat vorige levens zin hebben.

Om alvast in de juiste stemming te komen…
“Ze draagt een fluwelen japon, donkerpaars van kleur, met een strak bovenlijfje en een diep uitgesneden decolleté. Opbollende borsten zijn met dun kant bedekt. Vroeg middeleeuwse kledij? Het lange haar, deels bedekt met een kanten sluier, is gevlochten tot één dikke vlecht die aan een kant over haar schouder hangt. Ze lacht, straalt, lonkt… vooral naar mannen. Hoerig gedrag, maar bijzonder chic verpakt.”

Eveline weet hoe ze mannen moet verleiden. Moeiteloos windt ze hen om haar vinger, terwijl ze tegelijkertijd afstand houdt. Breekt een vorig leven als Italiaanse prostituee uit 1400 haar nú op?

“Voorzichtig liep ik in het donker met een brandende kaars naar de slaapkamer. Ik zocht naar mijn werkkleren maar kon ze nergens vinden. Ik zocht onder het bed en had net de kaars op het nachtkastje gezet en keek de kamer nog een keer rond, toen ik plotseling ruw bij mijn middel gepakt werd. Ik gilde het uit van de schrik. Marx zei dat ik op bed moest gaan zitten en moest meewerken. Hij duwde me op het bed en toen zag ik pas dat hij naakt was.”

Nadat scholiere Sofie zich een vorig leven als morfinehoertje herinnert, is ze weer in staat op school goede punten te halen voor het vak Engels. Hoe verhoudt zich dat tot de Londense prostitutie rond 1875?

In ‘Lichte zeden onder de zoden’ vertellen 16 cliënten uit de praktijk van een reïncarnatietherapeute over verkregen inzichten uit voorgaande levens, die probleemoplossend werken in het hier en nu. Verrassende verhalen over relaties, liefde, erotiek, seks, misbruik, zwangerschap en elkaar (her)kennen uit voorbije levens.

Met een voorwoord van musicalacteur/auteur Fred Butter: “De verhalen in dit boek, van cliënten uit Marianne’s praktijk, zijn zeldzaam mooi en interessant. Je zou er zo een paar sappige romans mee kunnen vullen.”

Marianne Notschaele-den Boer is reïncarnatietherapeute en auteur van vele artikelen en diverse boeken over vorige levens en reïncarnatietherapie.



Kijk op www.vorigelevens.nl voor informatie.

Al bij diverse webwinkels te bestellen, bijv. www.bruna.nl boekhandel paagman (levering zodra beschikbaar) Even googlen en je weet waar je nu al terecht kunt.
Eind juli ook gewoon via bol.com te koop. Staat daar nu nog onder 'nog niet leverbaar'.