Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

25 juli 2011

Promo video nieuw boek 'Lichte zeden onder de zoden'


Tegenwoordig heeft bijna ieder nieuw boek een 'boektrailer'.
Net zoals de filmtrailer in het leven werd geroepen om de kijker naar de bioscoop te lokken, wil een boektrailer lezers prikkelen tot aankoop en lezen van een boek.
Voor mijn boek Lichte zeden onder de zoden heb ik voor de boektrailer naar een passend achtergrondmuziekje gezocht. Gezien het onderwerp: relaties, de liefde, erotiek en voorbije levens, vond ik 'Ti Amor' wel passend.

Op mijn eigen YouTubekanaal vind je boektrailers van andere boeken die ik al eerder schreef en filmpjes in het verlengde van reïncarnatie(therapie). Ook kun je zien hoe ik er in 1996 uitzag op televisie en in 2011 ... Neem maar eens een kijkje.


Iedere boektrailer heeft een passend achtergrondlied of bijpassende tekstregels :)
Kijken en luisteren dus!

'Lichte zeden onder de zoden' is verkrijgbaar bij bolcom en vele andere internetwinkels en te bestellen in de reguliere boekhandel via het ISBNnummer 9789080628496.
Wil je een exemplaar van dit nieuwe boek winnen? Kijk een paar blogjes terug en lees hoe!


Groetjes, Marianne Notschaele