Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

17 juli 2011

Titanic ijsblokjes


Titanic - ijsblokjes
Gisterenavond bladerde ik in een tijdschrift en zag bovenstaande afbeelding van een nieuwe gadget: ijsblokjes in de vorm van de Titanic met bijbehorend ijsbergje. Ik schoot in de lach, vond het wel grappig. Dacht meteen, leuk voor een blogje.

Dus zocht ik vanochtend naar de afbeelding ervan op internet via Google, om vervolgens boze artikeltjes tegen te komen van mensen die dit schandalig vonden. Ze vinden dat je niet mag lachen om een ijsblokje in de vorm van de Titanic omdat er te veel leed mee gemoeid is. Tja... ik las over vergelijkingen met 9/11, ijsblokjes van instortende wolkenkrabbers, dat zou helemaal schandalig zijn.

Toch vind ik die Titanic-ijsblokjes wel kunnen, een zinkend schip van ijs in je glas... ach... het is alweer zo lang geleden gebeurd. Ik kan er de humor van inzien, ook al heb ik zelf een vorig leven gehad dat zijdelings met het zinken van de Titanic te maken had.

Humor kan scherpe kantjes van akelige ervaringen afhalen. Ook tijdens therapieconsulten vind ik humor belangrijk.

Grapjes over reïncarnatie vind je oa op mijn YouTubekanaal. Kijk er maar eens rond.

Groetjes, Marianne Notschaele