Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

17 februari 2012

Cover e-book Vintage Life



Ebook - cover image

De cover van VINTAGE LIFE is klaar. Vandaag ontving ik de definitieve versie van illustrator Maurice Hof van Prozart. Hij maakte voor uitgeverij RHA Publishing al eerder covers voor boeken in de serie reïncarnatietherapie en verhalen over vorige levens.
Ik denk dat de afbeelding voor zich spreekt.

Jong en modieus

'Vintage Life' wordt een gratis te downloaden ebook met makkelijk leesbare vorige levensverhalen uit mijn praktijk. De rode draad van de verhalen: mode, kleding, schoenen, retro, vintage. Old meets new. Speciaal voor een jong leespubliek dat van mode houdt



Voorwoord 

In de karnavalsweek schaaf ik nog wat aan de inhoud van het boek, daarna volgen correctierondes. Styliste Wyke Bovendeur krijgt als eerste een conceptversie te zien omdat zij het voorwoord gaat verzorgen.

Aanvulling 1: 20-3-2012 Helaas ziet Wyke af van het schrijven van dit voorwoord. Jammer! Oproep: iemand anders uit het vakgebied van mode of styling interesse?
Aanvulling 2: 20-3-2012 Dankzij vele volgers op Twitter die mijn oproepje hebben ge-RT-d, neemt Sandra de Leeuw, eigenaar van Funky Friday en blogger op http://funkyfridayshop.blogspot.com nu deze taak op zich. Dankjewel Sandra voor je snelle en enthousiaste hulp!

Blog-oproep

Ben je een blogger (over mode, kleding, schoenen, vintage, retro, spirituele onderwerpen of op een andere manier geïnteresseerd in dit onderwerp) en wil je begin april gratis een pdf-exemplaar toegezonden krijgen, laat het me dan weten op rhapublishing@gmail.com


Informatie over eerdere boeken die ik schreef: www.vorigelevens.nl


Groetjes, Marianne Notschaele