Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

2 april 2012

Speurtocht naar het verleden - vorige levens van Indri

Na 'De achtervolging en de valkuil' gebeurde er meer...
Taboe

Wat vliegt de tijd toch snel voorbij! In juni 2009 werd ik benaderd door een vrouw die al Googlend op mijn website terechtkwam.
Ze was, zoals ze toen zei, blij verrast om op mijn site te stuiten want ze wist niet dat er nog meer mensen waren die spontane regressies hadden gehad naar vorige levens. In haar omgeving was het onderwerp vorige levens namelijk taboe.
Daar keek ik weer van op. Spontane en geïnduceerde regressies naar het verleden zijn voor mij gewoon. Ik vergeet daarom wel eens dat reïncarnatie voor anderen nog zo'n beladen of ongeloofwaardig onderwerp kan zijn.


De achtervolging en de valkuil - relaties & vorig leven

Het telefoongesprek dat ik destijds met haar voerde, vormde voor haar het begin van een zoektocht naar het verleden om meer te begrijpen over een relatie die ze had met een man die ze in meerdere levens 'tegen het lijf' liep.
In 2009 maakte ik naar aanleiding van ons telefoongesprek dit verhaal: De achtervolging en de valkuil Ik gaf haar toen de gefingeerde naam Eline.
We mailden daarna nog wat over en weer. Ik gaf Eline tot slot wat tips en adviezen om met indrukken uit een ander vorig leven aan het hof, aan de gang te gaan.



Paar jaar later

En nu in 2012, kreeg ik opnieuw een mail van Eline. Ze heeft haar eigen ervaringen intussen leesbaar gemaakt voor een doelgroep die nog wat schuchter tegenover vorige levenservaringen staat. Dat is een andere groep lezers dan de groep die ik gewoonlijk benader, maar voor zowel mijn blogvolgers als voor anderen is haar 'Blog vorige levens van Indri' de moeite van het lezen waard.
Ik zou zeggen... lezen! Kop thee of koffie erbij en je duikt o.a. in middeleeuwse taferelen, het hofleven, de Romeinse tijd en de tweede wereldoorlog.

Eline/Indri schrijft op het einde van haar blog: "Ik hoop dat dit verhaal van nut kan zijn voor anderen die wellicht ook herinneringen aan vorige levens hebben, maar waaraan in het dagelijks leven weinig ruimte geboden wordt, omdat het niet gewoon is om erover te praten. Door het delen van dit verhaal dat deels is gebaseerd op eigen ervaringen, hoop ik een bijdrage te leveren aan het normaliseren en bespreekbaar maken van vorige levens."

Ik weet zeker dat haar dat is gelukt en ik ben blij dat ik haar indertijd tijdens het telefoongesprek motiveerde om op onderzoek uit te gaan. Informatie en inzichten uit voorbije levens maken zaken in het hier en nu zoveel duidelijker...


Boeken over relaties & vorige levens


 


Zin om meer te lezen over relaties & vorige levens, klik hier voor twee van mijn boeken die je via bol.com (Hé, waar ken ik je van? - Lichte zeden onder de zoden) kunt kopen.

Meer info over de inhoud vind je ook onderaan en op www.vorigelevens.nl



Groetjes, Marianne Notschaele