Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

16 mei 2012

Wil je meedenken met cover-ontwerp nieuw boek?


Ghost Urn (c) Anna Marinenko - prototype urn

Nu mijn nieuwste e-book Vintage Life gratis beschikbaar is voor lezers, ben ik al weer bezig met nieuwe boekprojecten, zoals

- een Engelstalig e-book met verhalen over reïncarnatie en voorbije levens (gratis ebook PastLives)
een boekje over vorige levens, dat volgend jaar bij een collega uitgeverij verschijnt (Reïncarnatieverhalen. Lang zullen we leven! bij AnkhHermes)
- een nieuw boek Ik loop je astraal voorbij!' - ISBN 9789080628465 - 2013.


Over de inhoud van Ik loop je astraal voorbij!

Ik loop je astraal voorbij! gaat een boek worden met verhalen over paranormale gebeurtenissen die ik privé meemaakte én met cliënten in mijn praktijk reïncarnatietherapie. Denk daarbij aan langswapperende entiteiten, (energie van) overleden mensen waarnemen, contact met en boodschappen van overledenen, ontroerende kleine wonderen rondom leven, dood en levens die voorbijgaan.
De verhalen wil ik luchtig houden. Geen bangmakerij over enge geesten. Ik heb hele mooie, leuke, grappige en ontroerende contacten gehad met entiteiten/overleden mensen/geesten.

Net zoals ik met mijn boeken wil uitdragen dat vorige levens doodgewoon zijn, zo wil ik ook graag dat mensen ervaringen met entiteiten normaal of normaler gaan vinden. Na de dood gebeurt er nog heel veel moois.


Meedenken?


Van de week Twitterde ik of mijn volgers wilden meedenken over een leuke boekcover voor Ik loop je astraal voorbij! Liefst modern, niet al te zweverig. Niet te soft-esoterisch. Een beetje humoristisch. Een cover-afbeelding die weergeeft dat de dood een overgangsfase van de ziel is. Iets met een doorschijnende entiteit.

Ter voorbeeld in dit blogartikel 3 foto's die me aanspreken, zoals de foto bovenaan: een urn in spookvorm. Het doorschijnende van de geest op de foto hieronder en het lieve van de hond en het meisje.


Ik ontving al wat leuke tweets met cover-ideetjes:

- "Iets met een zebrapad, waar mensen elkaar letterlijk in het voorbijgaan voorbij lopen. Of elkaar passerende treinen: een stoomtrein en een tgv."
- "Mensen die elkaar astraal op de schouder tikken."
- "Zo'n toverlamp als die van Aladdin."
- "Een modern gekleed meisje dat in de spiegel kijkt. Haar spiegelbeeld is haar gezicht, maar de kleding is van heel vroeger. Een korte glitterrok aan en meisje en spiegelbeeld geven elkaar een knipoog."
- "Net als bij Vintage Life, een levende en een dode mixen.


Illustrator Maurice Hof van Prozart - die eerdere covers maakte voor uitgeverij RHA Publishing - zal tegen de tijd dat het boek klaar is de coverafbeelding maken aan de hand van ideeën die ik hem voorleg. Misschien zit jouw idee daarbij?
Voor alle duidelijkheid, onze uitgeverij is niet op zoek naar een illustrator, maar slechts op zoek naar goede ideeën.

Zin om mee te denken? Geef je idee door aan rhapublishing@gmail.com en vermeld 'cover idee boek 2013'. Beschrijf zo goed mogelijk wat je voor ogen hebt.
Als jouw idee uitgevoerd wordt door de illustrator, ben jij degene die als een van de eersten een gesigneerd exemplaar cadeau krijgt.

Denk mee! Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Update 31 jan.2013: Dit is het geworden! Kijk op http://www.vorigelevens.nl/boek-ik-loop-je-astraal-voorbij-paranormale-waarnemingen.htm




Groetjes, Marianne Notschaele-den Boer