Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

12 juli 2012

Video Blog - over vorige levens - gewoon doen



No excuses - gewoon durven en doen!

In 2001 liep ik Esther Jacobs tegen het lijf in een Hilversumse tv-studio. Allebei waren we te gast in een lunch-tv-programma. Zij, om haar aktie 'Coins for Care' te promoten, ik om mijn roman 'Boodschappenmeisje' onder de aandacht van een groter lezerspubliek te brengen.

Sindsdien zijn we bevriend. In 2005 schreef ik het boek 'Waarom Esther geen Robinson werd', een dik boek over praktijkverhalen van cliënten en het werken met reïncarnatietherapie en vorige levens. Van de 34 persoonlijke verhalen over vorige levens die erin staan, zijn er 2 van Esther.


Video bloggen

Ik reis graag terug naar vorige levens, Esther reist liever in het echt. Zij houdt van vliegen en verre bestemmingen en is een groot deel van het jaar in Curacao te vinden. Esther noemt zich de 'No Excuses Lady'. Enthousiast als ze altijd is, durft ze veel te ondernemen door het gewoon te doen.
Ik ben meer een volgerstype. Als de ander durft, kom ik een tijdje later. Behalve waar het vorige levens betreft. Dan loop ik graag voorop. Dus toen zij tipte om eens te gaan videobloggen, dacht ik... gewoon doen!


Super 8

Mijn eerste probeersel vind je hierboven. Er zullen er meer volgen.
Gezien mijn voorkeur voor 'oude tijden', leek het me grappig om te 'videobloggen' met een Super8-app. Krijg je zo'n leuk oud filmisch effect met zogenaamde krasjes op het beeld en een projectorgeluidje op de achtergrond. Modern en toch terug in de tijd ;).


Groetjes,
Marianne Notschaele-den Boer
www.vorigelevens.nl