Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

13 augustus 2012

Terugkomdag deelnemers eenmalig consult vorige levens


Videoblogje nr. 2 Marianne Notschaele


Dankzij getwitter van mijn volgers op www.twitter.com/vorigelevens werd het idee geopperd een 'terugkomdag' te organiseren voor wie bij mij het afgelopen jaar een eenmalig consult deed.

Juist omdat ik geen langdurige procestherapie meer doe met cliënten - en alleen nog maar eenmalige consulten geef - is er blijkbaar behoefte om ervaringen na deze consulten te delen met gelijkgestemden.

Jennifer Buizer verzamelt namen van geïnteresseerden voor deze terugkomdag en regelt via email een middag of avond, lokatie centraal Nederland. 
Ik zal daarbij aanwezig zijn.

De bedoeling is vooral gericht op gezellig, sociaal contact over eigen ervaringen en vorige levens. Wie weet onstaan daar leuke vriendschappen uit.
Teveel geïnteresseerden? Dan organiseren we gewoon nog een middag/avond.

Meedoen?
Geef je op via Twitter bij Jennifer of mail me op rhapublishing@gmail.com dan geef ik dat door aan haar. Tot ziens!

Update info op 20 aug.: Voorlopig gepland op donderdagmiddag 30 augustus en dinsdagmiddag 11 september 2012, twee kleine groepen.

Groetjes,
Marianne Notschaele