Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

30 oktober 2012

Jurken uit 'Gejaagd door de wind' gerestaureerd

Fluwelen jurk uit 'Gone with the wind'


Gejaagd door de wind

Orkaan Sandy passeert New York; ik lees een stukje over de beroemde film 'Gejaagd door de wind'/Gone with the wind'.
Toepasselijk!

Twee jurken uit deze film zijn onlangs gerestaureerd.
Het gaat om de bordeauxrode baljurk en de groene jurk van fluweel, in de jaren dertig van de vorige eeuw speciaal ontworpen door Walter Plunkett en gedragen door Vivien Leigh in de filmklassier 'Gone with the wind'.
Het artikel daarover vind je hier.




Liefdesrelatie

Eén bekende scène uit die film heb ik door illustrator Maurice Hof laten ombouwen tot boekcover, zie afbeelding hierboven. 

In mijn boek 'Hé, waar ken ik je van?' - dat gaat over reïncarnatietherapie en vorig levens van cliënten uit mijn praktijk - is namelijk een prachtig verhaal opgenomen dat zich afspeelt op een plantage rond 1860 in een zuidelijke staat van Amerika, net zoals in de film 'Gone with the wind'.

Een cliënte van me beschrijft daarin haar vorige leven. Niet als nuffige Scarlett O'Hara, maar als jonge slavin. Ze ontmoet geen galante Rhett Butler, maar een gladde praatjesmaker, een sergeant die achter de vrouwen aanzit.

De sergeant uit dat voorbije leven, kwam mijn cliënte in haar huidige leven weer tegen. Op haar werk. Ze reageerde vreemd en emotioneel op zijn flirterige gedrag en begreep niet waarom. Totdat ze zicht kreeg op waar ze hem in het verleden van kende: een affaire met dramatische afloop.
 

 
 Zoek de verschillen tussen beide plaatjes
 
 
 
Dat verhaal is als promotieverhaal voor het boek 'Hé, waar ken ik je van?' opgenomen in het gratis te verkrijgen e-boek 'Vintage Life'.
In VINTAGE LIFE zijn praktijkverhalen gebundeld over vorige levens en reïncarnatie rondom het onderwerp vintage mode.

Gratis lezen over mode en reïncarnatie

Hou je van gerestaureerde jurken, vintage dresses en andere modezaken?
Ben je geïnteresseerd in hoogsensitiviteit, reïncarnatie en vorige levens?
Dan zijn beide boeken aanraders om te lezen.

Al mijn boeken zijn verkrijgbaar via reguliere webwinkels zoals www.bol.com, www.bruna.nl, www.hema.nl enz. Het e-boek is gratis en alleen aan tevragen via de website www.vorigelevens.nl

 


Groetjes,
Marianne Notschaele-den Boer