Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

27 juni 2013

Marianne Notschaele wint e-reader bij 'Read My Ebook'



Het mooi ingepakte kado: een Archos e-reader
 

Marchel Komen, directeur van Read My Ebook overhandigt de e-reader
aan schrijfster Marianne Notschaele
Marchel Komen & Marianne Notschaele
(De foto's werden gemaakt door Daniëlle Muit van ENNL)
Read My Ebook

Op 25 juni 2013 kreeg ik uit handen van Marchel Komen, directeur van www.readmyebook.nl, een e-reader overhandigd. De website Read My Ebook is een initiatief van ENNL Effective Web Solutions in Alphen aan de Rijn.
Auteurs kunnen - na registratie via een account - hun werk gratis uploaden op de website van Read My Ebook en lezers kunnen - ook na registratie - de ebooks die erop staan gratis downloaden.

Loting

Het winnen van deze e-reader was een grote verrassing voor me, want het was al weer een tijdje geleden dat ik mijn kinderboekje 'Koen de Wolkenvlieger' (pdf) op de website van Read My Ebook had geplaatst. Onder schrijvers die hun werk gratis aanbieden op die website, werd een Archer e-reader verloot. En ik was de gelukkige :D.

Kinderboekje gratis als ebook

Het hard cover kinderboekje 'Koen de Wolkenvlieger' uit 2002 is uitverkocht en wordt niet meer herdrukt. Via een aantal websites waaronder die van 'Read My Ebook' is het toch nog beschikbaar voor een breed publiek, maar dan als gratis ebook.
Het is ook - samen met andere ebooks - gratis te downloaden vanaf mij eigen website www.vorigelevens.nl
 
Zet zelf je pdf om in een epub (ebook)
 
Tijdens de feestelijke overhandiging van mijn gewonnen e-reader, hoorde ik nog een nieuwtje van Marchel Komen van ENNL.
Binnen enkele weken komt er een tooltje beschikbaar via www.readmyebook.nl waarmee je pdf-ebooks gratis kunt omzetten naar epubs. Geweldig handig!
 
Al eerder schreef ik in dit blog Vorige Levens over Ebook Glue, een website waar je gratis een epub kan maken van 20-30 artikelen uit Google Blogs. Zo ook van dit Blog Vorige Levens.
 
Tijden veranderen snel! Gisteren kwam het nieuws naar buiten dat Bol.com via Brave New Books een systeem heeft opgezet voor self publishing. Ebooks en epubs zitten overduidelijk in de lift!
Ik ben dan ook superblij met mijn e-reader. Dankjewel ENNL!
 
 
Groetjes,
Marianne Notschaele-den Boer