Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

19 augustus 2013

Amanda Krabbé over vorige levens in het tv-programma 'Het inzicht met Martijn en Amanda'




TV-programmma OHM 'Het inzicht met Martijn en Amanda'
 
Johan Noorloos - tv-programma Inzicht

Altijd leuk om bekende Nederlanders uitspraken te horen doen over reïncarnatie of vorige levens. Ik verzamel hun quotes voor dit Blog. Als je tips voor me hebt, mail me ;).

In tv-programma 'Het Inzicht met Martijn en Amanda Krabbé' (omroep OHM, 17 augustus jl.) spreekt yogadocent Johan Noorloos in het zonnige Toscane met zijn gasten over het leven en levenslessen, werk, relatie, yoga en meditatie.

Amanda Krabbé over vorige levens

Op driekwart van het programma vraagt Johan tijdens een van de gesprekken: "Is het voorbestemd, dat jullie elkaar zijn tegengekomen?"
Martijn: "Nee, ik denk dat het puur toeval is."
Johan: "Is het toeval?"
Martijn: "Ja."
Amanda: "Mmm. Het stomme is, dat..."
Martijn: "Predestinatie, dat is ook goed."
Amanda: "... als iemand mij vraagt: Heb je het gevoel dat je Martijn je hele leven al kent, dan denk ik, als ik eerlijk ben, dan voelt het of ik Martijn al 100 levens naast me gehad heb, in welke vorm dan ook."
Martijn: "Ik denk van die 100 levens trouwens in dit leven wel het meest lastig, als ik eerlijk ben."
Amanda: "Ik weet daar te weinig van, ik weet alleen dat het wel zo voelt."

Het tv-programma is deze week nog te bekijken via 'Uitzending Gemist".

Andere BN-ers over reïncarnatie

Leestip voor Amanda: Hé, waar ken ik je van?', een boek over relaties en vorige levens.

In dit Blog Vorige Levens vind je ook quotes van andere BN-ers, bijv. Sylvana Simons, Erica Terpstra, Halle Berry en Rattan Chadha (Mexx-oprichter). Zet hun naam in het zoekfilter rechts, en je komt de artikelen vanzelf tegen.


Groetjes,

Marianne Notschaele
Reïncarnatietherapeut/schrijfster
www.vorigelevens.nl