Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne Notschaele (1960) - klik hier voor TWITTER

2 oktober 2013

Eeuwig Leven Instituut - Over De Dood - informatieve websites over de dood



Geen 'You Only Live Once #Yolo' maar 'er is meer na de dood'

De dood bespreekbaar maken

In dit blog besteed ik niet alleen aandacht aan reïncarnatie(therapie) en vorige levens, maar ook aan stervensbegeleiding en rouwverwerking. Heel veel mensen vinden het eng om over het einde van hun leven te spreken.

Jongeren roepen het hardst 'Yolo' (You only live once) en zetten het op een feesten en zuipen om zo veel mogelijk van hun leven te genieten. Niets mis mee, nadenken over onze sterfelijkheid komt vanzelf een keer, voor iedereen. Dood gaan we allemaal. Maar ik zeg liever 'Ylmto': You live more than once.

Yolanda Rijks

Via haar websites 'Over de dood' en Eeuwig Leven Instituut wil rouw- en verliesbegeleidster Yolanda Rijks de dood bespreekbaar wil maken aan de hand van vragen- en boekenlijsten, verhalen over sterfbed- en sterbedvisioenen, dromen, gedachten, cursussen en lezingen.
Neem maar eens een kijkje.

In dit Blog Vorige levens vind je meerdere artikelen over doodgaan, sterven, uitvaart, vorige levens en bijna-dood-ervaringen. Via de zoekfilter op de pagina rechts, kun je meer artikelen opduikelen die ik hierover schreef.

Niet bang

Ik ben niet bang voor de dood, maar ik vind het wel verdrietig als mensen sterven waar ik van hou. En ook zal ik het jammer vinden als mijn huidige leven stopt, want ik heb een mooi leven dit keer.
Gelukkig heb ik zoveel herinneringen aan voorbije levens, dat ik weet dat het hierna gewoon weer verder gaat.

Een recent artikel over een lezingencyclus in Breda over dood, stervensbegeleiding en rouwverwerking, in uitvaartcentrum Zuylen, vind je hier.

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Regressie- en reïncarnatietherapeut/Schrijfster
www.vorigelevens.nl