Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

23 oktober 2013

Robbie Williams gelooft in reïncarnatie: 'Bang voor het volgende leven'

 
Zanger Robbie Williams over reïncarnatie

'Ik heb sterk het gevoel dat reïncarnatie bestaat'
De Engelse popzanger Robbie Williams (1974) - voormalig Take That-boyband-zanger en nu succesvol solozanger (wereldwijd verkocht hij meer dan 55 miljoen platen!) - was op 18 oktober 2013 te gast in ‘College Tour’.
Samen met Twan Huys stelden studenten vragen aan hem, waaronder deze: 'Als je je leven zou kunnen overdoen, zou je dan weer beroemd willen worden?'
Zijn antwoord: 'Ja, absoluut. Ik heb in dit leven ontzettend geboft. Ik heb heel sterk het gevoel dat reïncarnatie bestaat. En ik ben bang voor het volgende leven, want misschien krijg ik ’t dan niet zó goed... Ik heb een geweldig leven. Ik ben van plan om de rest van mijn leven op een goede manier te leven. En tot nog toe lukt het.'
'Waarom is het zo geweldig?'
'Er wordt heel goed voor me gezorgd. Dat ik geld met mijn hobby kan verdienen.  Dat ik creatief ben en mensen me daarvoor betalen. Al de luxe, het reizen. De levensstijl, de kansen. De landen waar ik geweest ben, de mensen die ik heb ontmoet.'
Advies hoe je zou kunnen leven

Op het eind van het programma vroeg interviewer Twan Huys aan Robbie Williams welk (levens)advies hij de studenten kon geven.
Robbie antwoordde: “Altijd vooruit gaan, doorgaan. Er zijn tijden geweest dat ik niet meer op deze planeet wilde zijn, maar dan kwam ik van de bank en ging ik door, steeds maar door en uiteindelijk kwam het goed. En als je alsmaar door blijft gaan, zul je een keer winnen.”
Die uitspraak heeft wat weg van de reïncarnatiegedachte: ieder leven op aarde gewoon proberen er als mens het beste van te maken...

Overigens haalde Robbie Williams in dit tv-optreden even de Dalai Lama aan en droeg hij een rijmgedicht voor over o.a. zijn schooltijd, waarin een linkje zat naar een mogelijk vorig (oorlogs)leven. Terugkijken via Uitzending Gemist en goed opletten :).

Aanverwante artikelen in dit Blog Vorige Levens:

- Lady Gaga over reïncarnatie
- Cabaretier met podiumangst - vorig leven oorlog
- Tina Turner over een vorig leven in Egypte

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
www.vorigelevens.nl