Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

6 januari 2014

EARTh - Association for Regression Therapy





Vanaf 1 januari 2014 ben ik lid van EARTh - Association for Regression Therapy.
Ik vond het tijd worden om me weer eens te verbinden met vakgenoten wereldwijd om inspiratie op te doen.

Jarenlang was ik beroepslid van de NVRT - de Nederlandse Vereniging van Reïncarnatietherapeuten, maar vanaf 1999 stapte ik over op hun donateur/begunstigerslidmaatschap. Van de Amerikaanse vereniging voor reïncarnatietherapeuten (APRT - Association for Past-Life Research and Therapies Inc.) was ik professional member van 1994-2000.

Tussen 2001-2013 richtte ik me op het schrijven van boeken over o.a. reïncarnatietherapie en had ik minder behoefte aan contacten met collega-therapeuten. Dit jaar pak ik het doen van traditionele regessie- en reïncarnatietherapie weer op, dus contact met andere regressietherapeuten lijkt me zeer nuttig en tegelijkertijd gezellig ;).

Collega-regressietherapeuten van EARTh vind je op deze lijst.
Collega-reïncarnatiehterapeuten bij NVRT vind je via deze website.

Voor therapeuten interessante informatie zoals over het wereldcongres voor regressietherapeuten, jaarlijkse bijeenkomsten, filmpjes, artikelen en traningen bij EARTh vind je hier.

Update juli 2015: filmpje met enkele EARTh-members


Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Regressie- en reïncarnatietherapeut
www.vorigelevens.nl