Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

16 februari 2014

Cover e-book 'Ben jij een koekje van eigen deeg?' - verhalen over vorige levens


Cover 'Ben jij een koekje van eigen deeg?'
Reïncarnatieverhalen
Cover e-book 'Ben jij een koekje van eigen deeg?'

Dankzij een oproepje op Twitter kwam ik vorige week in contact met Alie Engelsman van Presentation Matters
Ik zocht met spoed iemand die me kon helpen bij het samenstellen van de cover voor mijn nieuwe e-book. Een foto en idee had ik al, maar ik kreeg noch met Picasa noch met Paint plaatjes en tekst snel zelf passend in één afbeelding. 
Alie Engelsman hielp me - supersnel, waarvoor dank! - om de cover passend te maken bij de (bestaande) boekenreeks over reïncarnatietherapie en vorige levens van Uitgeverij RHA Publishing.

Parijse macarons in de etalage van een banketbakkerij
Macarons uit Parijs

In december 2013 was ik in Parijs. Daar maakte ik veel foto's, waaronder een foto van overheerlijke macarons. Deze kleine ronde luchtige koekjes, aan elkaar geplakt met een zachte vulling, lagen in een etalage van een banketbakkerij. Mmm, wat zagen ze er lekker uit!
Mooi, dat die foto perfect past bij het nieuwe e-book 'Ben jij een koekje van eigen deeg?', waarin verhalen over vorige levens, landen en recepten centraal staan.

Gratis e-book downloaden

'Ben jij een koekje van eigen deeg?' is vanaf half mei 2014 gratis te downloaden via www.vorigelevens.nl

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Uitgeverij RHA Publishing
www.vorigelevens.nl