Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

18 juli 2014

Zomerstop 2014 - praktijk reïncarnatietherapie

Prachtig uitzicht deze zomer - tuin
Zomerstop 2014

In de periode 1 augustus t/m 1 november 2014 kunnen er geen consulten vorige levens of reïncarnatietherapiesessies worden ingepland. 
De afgelopen jaren werkte ik meestal gewoon door in alle vakantieperiodes, maar deze zomer niet. 
Als het weer een beetje mooi is, ga ik genieten van onze prachtige tuin, zie foto hierboven.

Nieuw boek in de maak

Relaxen vind ik leuk, maar helemaal niets doen moeilijk... daarom blijf ik wel artikelen posten op dit Blog Vorige Levens en werk ik op de laptop verder in een rustig tempo - in de tuin, in gezelschap van kat Luudje - aan mijn volgende boek 'Ik loop je astraal voorbij!'


Ondertussen neemt een bouwbedrijf de buitenkant van ons woonhuis en kantoor/praktijk onderhanden voor groot onderhoud en verfwerk. Ook dat moet regelmatig gebeuren, zonder dat cliënten daarvan hinder ondervinden.

Consultafspraken

Heb je in genoemde periode toch met spoed een reïncarnatietherapeut nodig? Neem dan aub contact op met collegatherapeuten, te vinden via TassoEARTh of NVRT
Heb je geen haast en wil je in november een afspraak bij mij maken? Geef naam, adres, woonplaats en telefoonnummer door en ik zet je op de wachtlijst. Zodra ik weer consulten ga inplannen neem ik in volgorde van aanmelding contact met je op. Mails kun je zenden aan <mariannenotschaele @ icloud.com>.

Ik wens jullie allemaal een prachtige, inspirerende zomer toe!

Marianne Notschaele-den Boer
Auteur/reïncarnatietherapeut
www.vorigelevens.nl