Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

22 augustus 2014

Reïncarnatietherapeut Marianne Notschaele in de Libelle


Ja, ik ben in de overgang en iedereen mag het weten - Libelle

Of ik wilde meewerken aan een positief artikel over 'de overgang' voor het weekblad Libelle? Ja, hoor, geen probleem.
Ik ga uit van het standpunt: hoe beter je in je vel zit en hoe makkelijker je je leeftijd of levensfase accepteert (overgang van vruchtbare vrouw naar wijze vrouw), des te minder last je hebt van overgangsklachten.
Het hele artikel kun je lezen via deze webpagina.
Social Media - Margriet

In juni werd ik geïnterviewd over social media voor het weekblad Margriet. Ook leuk om te doen. 
Dat artikeltje kun je via deze webpagina lezen.
Fotoshoots

Hoe de fotoshoots verliepen, vind je terug op dit Blog Vorig Levens:
Fotoshoot voor Margriet
Fotoshoot voor Libelle

Voorlopig heb ik weer even genoeg aan PR gedaan. Verder met mijn zomerstop.

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/auteur
www.vorigelevens.nl