Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

18 september 2014

Reïncarnatietherapeute Marianne Notschaele op de radio - Holistic Radio 99.2 FM nieuwsradio


Op de radio

Vorige week werd er op 99.2 FM Nieuwsradio in Spanje, voor de Nederlanders die aan de Costa del Sol wonen, een radio-interview met mij opnieuw uitgezonden. Het betrof een interview dat Bert van Galen met mij deed voor Radio Amsterdam FM/Salto in 2011. 
Presentator Jaap van Kluijven - programma Holistic Radio over gezondheid en welzijn - voorzag dit item van een nieuwe intro en dankte zijn radio-collega in Nederland. Link naar zijn radio-uitzending: vanaf min. 38.15.

Jaap van Kluijven - www.nieuwsradio.es

De wereld is klein

Twee dagen later ontving ik een e-mail van een ex-cliënte uit Nederland. Haar vriendin had de uitzending in Spanje gehoord en tipte haar ook te luisteren. Grappig! De wereld is klein...

Vervolg?

Mogelijk komt er een vervolg op dit radio-uitstapje. Via dit Blog Vorige Levens hou ik je op de hoogte. Update 6 mei 2015, hier is het radio-interview april 2015.

Interviews beluisteren

Alsnog de interviews beluisteren over reïncarnatie(therapie), vorige levens en mijn boeken? Klik hier voor radio-interviews (Bert van Galen, 2011):

Radiointerview 1 
Radiointerview 2 

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeute/auteur
www.vorigelevens.nl