Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

29 september 2014

Zangeres Berget Lewis over een bijna-dood-ervaring - bde

Zangeres Berget Lewis over bde
Interview in 'Magriet'

In het damesblad 'Margriet' week 38 2014, stond een artikel over zangeres Berget Lewis (1971). Interviewster Mieke van Wijk sprak met Berget o.a. over haar werk en leven, grenzen en prioriteiten stellen en het volgen van je intuïtie.

Tunnel van licht - operatie

Een quote uit dit interview: 
"Kort voor mijn broer stierf, zei hij dat hij mijn oma zag die hem kwam ophalen. Velen doen zulke waarnemingen af als hallucinaties, maar voor mij was het een troostrijke mededeling. Ik vertrouw erop dat er ooit een moment komt dat ik met mijn broer en anderen die me zijn ontvallen zal worden herenigd. Dat heeft niet alleen te maken met mijn religieuze opvoeding. 
Toen ik een jaar of zeven was, had ik een indringende gewaarwording die sterk in de buurt komt van wat wordt beschreven als een bijnadoodervaring. Ik ben geboren met een gesloten fontanel. Als gevolg daarvan ben ik als klein kind vaak aan mijn hoofd geopereerd. Ik kan me herinneren dat ik bij een van die operaties boven de operatietafel zweefde en naar een tunnel van licht werd getrokken. Ik was er bijna toen ik een stem hoorde die me terugstuurde omdat het mijn tijd nog niet was. Ik had daar willen blijven, want het was er zo mooi, warm en vredig. Toen ik uit de narcose ontwaakte, vertelde ik mijn moeder dat ik de chirurg aan mijn hoofd had zien werken en dat hij 'oeps' zei, omdat hij iets had aangeraakt wat niet de bedoeling was."
Bridget gelooft niet in toeval en laat zich leiden door haar intuïtie.

Andere artikelen lezen in dit Blog Vorige Levens over bijna-dood-ervaringen (filmtips, boeken, ervaringen)? Zet het woord bde in het zoekfilter links bovenaan deze webpagina.

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapie/boeken vorige levens
www.vorigelevens.nl