Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

20 oktober 2014

Megan Fox over reïncarnatie - beroemdheden en vorige levens


Megan Fox
Megan Fox al beroemd in een vorig leven?

Om de serieuze therapieartikelen in dit blog wat te compenseren, schrijf ik ook regelmatig over luchtige uitspraken die acteurs, actrices en 'beroemdheden' in binnen- en buitenland doen over het onderwerp reïncarnatie en vorige levens.

De Amerikaanse actrice (film 'Transformers', 'Teenage Mutant Ninja Turtles') en tevens sekssymbool Megan Fox (1986) zei in dit interview van HLN.be
"Ik geloof in reïncarnatie. Ik geloof dat mijn ziel al heel lang bestaat. Ik denk dat ik in een vorig leven ook al een sterrenstatus had, maar dat mijn beroemdheid me indertijd niet zo goed is afgegaan en ik daarom moest terugkomen om het opnieuw te proberen."

Kinderen

En over hoe het moederschap haar leven veranderde: "Ik heb het gevoel dat ik mijn kinderen al uit een vorig leven ken. Onze band is zo sterk, dat ik ervan overtuigd ben dat we indertijd ook al samen onder één dak woonden."

Beroemdheden en vorige levens

Linkje naar praktijkverhaal: Iedereen beroemd in een vorig leven? 
Dit verhaal is - in gewijzigde vorm - opgenomen in het gratis te downloaden ebook 'Vintage Life' over mode en vorige levens. Zie www.vorigelevens.nl (hier kun je meerdere ebooks gratis downloaden).

Onzin-testjes

Hou je van grappige testjes, die overigens niets van doen hebben met reïncarnatietherapie en het herinneren van echte vorige levens, klik hier Was jij al beroemd in een vorig leven?


Boek 'The former lives of famous people'

Ben je dol op verhalen uit de categorie 'beroemdheden en hun zogenaamde vorige levens'? 
Er is een boek op de markt van de Griekse hypnotherapeute/paragnoste Aggil Loupescou, getiteld 'The former lives of famous people'. 

Hierin beschrijft ze vorige levens van Lady Diana, Elisabeth II, Prince Charles, Grace Kelly, Pablo Picasso, Sophia Loren, George Bush, Marilyn Monroe, Bill Clinton, Bill Gates, Eve Peron, Osama Bin Laden, Aristotle Onasis en nog een heleboel Griekse 'bekenden'. Overal bekend nu, en ook al beroemd in hun vorige levens... Informatie die Aggil Loupescou verkreeg dankzij haar paranormale gaven.
Ik kreeg het boek in 2001 toegezonden van haar, maar kwam niet verder dan er wat in bladeren. Ik bedoel... om te lezen dat Koningin Noor van Jordanië in haar vorige leven Florence Nightingale was en Bill Clinton in een vorig leven Koning David in 962 voor Christus... 
Voor de liefhebber van dit genre, zal ik maar zeggen :).

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/auteur
www.vorigelevens.nl