Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

21 oktober 2014

Reïncarnatie & humor - Is er leven na de dood - dieren - Dobermann

Is er leven na de dood? Probeer maar...
Reïncarnatie en humor

Nu het herfstvakantie is, deze week, maak ik een aantal korte blogjes in plaats van lange therapeutische artikelen. 
Al eerder schreef ik over twee grote, lieve honden die we jarenlang hadden (zie dit blogartikel). Daarom moest ik hardop lachen toen ik bovenstaand plaatje voorbij zag komen in een Facebookgroep. Ik ben niet zo bang voor Dobermannen...

Beestenboel

Een Facebookvriend zond me deze afbeelding:
Mislukte reïncarnatie?
Wil je meer grappige artikelen lezen of cartoons zien in relatie tot vorige levens of reïncarnatie? Zet 'humor' in het zoekfilter linksboven op de webpagina.

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/schrijfster
www.vorigelevens.nl