Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

25 april 2015

Reïncarnatietherapeut Marianne Notschaele in gesprek met Jaap van Kluijven - radio - interview


Radio-interview Marianne Notschaele/Jaap van Kluijven
Radio-interview

Begin januari 2015 werd ik in mijn praktijk regressie- en reïncarnatietherapie in Zundert geïnterviewd door Jaap van Kluijven van Mediaservices Radio Broadcasts. Normaal gesproken woont en werkt hij aan de Spaanse kust, maar voor dit interview kwam hij bij mij langs 'op locatie'.

30 minuten lang!

Vanaf vandaag is dit interview van maar liefst 30 minuten te beluisteren via deze link. Het gaat om week 17 (april 2015), even naar beneden scrollen op die webpagina en het driehoekje aanklikken links bij de opname-regel. Of zet mijn naam 'notschaele' in het zoekfilter, dan ben je er zo.
(Update 6 mei 2015: nu ook te beluisteren via m'n website, via deze rechtstreekse link. Met dank aan Jaap voor het regelen van een MP3-bestand van de opname).

"Humor in regressie- en reïncarnatietherapie lost trauma's vaak op! 
Dit interview op locatie met regressie- en reïncarnatietherapeute Marianne Notschaele zal ook de kritische luisteraar aan het denken zetten, met name vanwege ons eigen taalgebruik als we onze emoties beschrijven. Marianne: 'Vorige levens kunnen zien of kennen vond ik geen gave, maar een last. Totdat ik dit door de jaren heen in mijn werk leerde hanteren en een juiste mix maakte tussen stappenmodellen uit de reïncarnatietherapie en werken met vorige levens op mijn manier.'"

Jaap van Kluijven

Jaap is een bekwaam journalist en radio-vakman. Voorafgaand aan ons gesprek dat nu wordt uitgezonden deed ik eerst een verkort consult met hem zodat hij beter wist hoe ik te werk ga. Hierna gingen we pas over tot het interview. Zelden heb ik zo rustig gesproken in een interview :). Dankjewel Jaap!

Nog meer radio

Blogartikel naar m'n eerdere radio-interviews.

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/auteur
www.vorigelevens.nl