Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

21 april 2015

't Stad Leest - dé mooiste en sfeervolste boekhandel van Antwerpen - aanrader voor alle boekenliefhebbers

Boekhandel 't Stad Leest in Antwerpen
(c) Foto, RHA Publishing
Antwerpen

Ik kom vaak in Antwerpen, maar pas een maand geleden liep ik in de Steenhouwersvest op nr. 16 boekhandel 't Stad Leest binnen, een waar paradijs voor boekenliefhebbers. Het was er gezellig druk. En sfeervol. Dat is in de meeste boekwinkels tegenwoordig - helaas - anders. Denk daarbij aan winkelpersoneel in mineurstemming vanwege de almaar dalende boekverkopen.

Vernieuwende boekhandel

In 't Stad Leest - gesitueerd in een mooi monumentaal pand met hoge plafonds - vind je gonzende bedrijvigheid en netjes geëtaleerde boeken in stapeltjes van 3-5 exemplaren op lage grote tafels. Nieuwe boeken, grappige kaarten, luxe notitieboekjes, kleine gadgets. Een fijne plek om rond te neuzen, inspiratie op te doen én om boeken te kopen. Het management van 't Stad Leest heeft hier echt goed begrepen wat potentiële boekkopers willen. Petje af!

Het adres: 't Stad Leest, Steenhouwersvest 16.
Facebook: www.facebook.com/tstadleest
Telefoon: 00 32 - 3 233 08 80.

Wunderkammer

Aan de overzijde van de straat op nr. 13 zit een aanverwante cadeauwinkel 'Wunderkammer' in dezelfde sfeer. Tip: meteen even binnenlopen.
Facebook: www.facebook.com/wunderkammer.be

Enkele boeken die door RHA Publishing worden uitgegeven

Kun je mijn boeken kopen bij 't Stad Leest?

Ik denk niet dat ze daar mijn boeken over vorige levens en reïncarnatietherapie op voorraad hebben, maar je kunt ze er zeker bestellen omdat uitgeverij RHA Publishing is aangesloten bij het Centraal Boekhuis. Anders kun je in België de boeken eenvoudig on line verkrijgen bij diverse boekhandels, zoals Standaard (directe link).
Bestelmogelijkheden in Nederland: directe link naar Bolcom.  De pocket die ik schreef voor uitgeverij Ankh-Hermes kun je ook via deze link van uitgeverij Ankh-Hermes aanschaffen.
Op mijn website vind je enkele gratis te downloaden e-books in pdf.

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/auteur
www.vorigelevens.nl