Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

16 juli 2015

Sluitingsperiode praktijk regressie- en reïncarnatietherapie, zomer 2015


RHA Praktijk voor reïncarnatietherapie

Vakantiesluiting praktijk

Mijn 'staycation' - heerlijk thuis relaxen - begint vandaag. Van vrijdag 17 juli t/m 2 augustus 2015 is de praktijk voor regressie- en reïncarnatietherapie gesloten. 
Omdat ik thuis vakantie vier, zal ik wel verder schrijven aan een nieuw boek. In noodgevallen ben ik per e-mail bereikbaar, zie www.vorigelevens.nl bij 'contact'.

Lekker lezen in de zomer

Via deze website vind je linkjes naar door mij geschreven boeken met reïncarnatieverhalen. Papieren versies kun je aanschaffen bij bol.com, gratis e-books kun je eenvoudig zelf downloaden. 
Veel leesplezier en een hele fijne zomervakantie!

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/auteur