Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

24 september 2015

Een jongetje van 11 treedt uit zijn lichaam en vliegt boven New York - animatiefilm 'Phantom Boy' - uittreding en vliegen

Animatiefilm 'Phantom Boy' over uittreding en vliegen

Kinderanimatiefilm over uittreding

De animatiefilm 'Phantom Boy' is binnenkort te zien tijdens het jeugdfilmfestival Cinekid (15 t/m 22 oktober 2015 in Amsterdam). Ik zag deze aankondiging en dacht meteen, yes! eindelijk iets over uittredingen voor kinderen in filmvariant.

Koen de Wolkenvlieger - boekje over uittreding en vliegen

In 2002 maakte ik het kinderboekje Koen de Wolkenvlieger, over een jongetje dat 's nachts uittreedt en rondvliegt. Reguliere uitgevers vonden mijn boekje destijds te eng qua onderwerp voor kinderen om het uit te geven. Bovendien koppelde ik onverklaarbaar bedplasgedrag, aan niet op tijd terug in het lichaam zijn na een uittredingservaring. Ik besloot het zelf in beperkte oplage uit te geven en nadat het boekje was uitverkocht, zette ik een gratis ebookversie op mijn website
Een dikke tien jaar later krijg ik nog steeds bedank-e-mails van ouders met hoogsensitieve kinderen. Gevoelige nieuwetijdskinderen vinden dit onderwerp verre van eng en hun ouders zijn juist geholpen met een andere kijk op hoe ze bedplassen bij hun kinderen kunnen voorkomen.

'Koen de Wolkenvlieger' - gratis downloaden via website

Animatiefilm 'Phantom Boy'
Phantom Boy - verhaal

Maar nu dus een kinderanimatiefilm waarin een jongetje van 11, Leo, lijdt aan kanker. Hij ligt in New York in het ziekenhuis, treedt met zijn geest buiten zijn lichaam en vliegt heel de stad door. Hij ziet bijvoorbeeld zijn verdrietige moeder op een parkeerplaats van het ziekenhuis. Ze huilt, terwijl ze kort ervoor nog bij hem op de kamer deed alsof er niets aan de hand was.
In het ziekenhuis waarin Leo in bed ligt, wordt een agent met een gebroken been opgenomen. De agent kan niet verder met zijn werk, boeven vangen. Maar Leo gaat met zijn geestkracht achter de boeven aan. 
Een animatiefilm voor kinderen én volwassenen over een uittreding, buitengewone krachten, een simpel boeven-vang-verhaaltje en een zwaar onderwerp als kanker. Ik ben nieuwsgierig geworden!

Phantom Boy, regie Jean-Loup Felicioli en Alain Gangol, Frankrijk, 2015, 75 minuten.

Groetjes, 

Marianne Notschaele-den Boer
Regressie- en reïncarnatietherapeut/auteur