Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

12 december 2015

Film 'Das Kind' - jongen herinnert zich een vorig leven als seriemoordenaar

Film 'Das Kind'
Film 'Das Kind'

Facebookvriend Marc P. maakte me attent op de Duitse film 'Das Kind'. Ik had er nog niet eerder van gehoord, misschien ook omdat het niet zo mijn genre is, films over moord en doodslag. Maar toen ik de filmtrailer zag, vond ik dat ik 'Das Kind' zeker moest melden in dit Blog Vorige Levens.

Verhaal - seriemoordenaar in een vorig leven?

De eerstgeboren zoon van advocaat Robert Stern (Eric Roberts) is ruim 10 jaar geleden overleden. Robert ontmoet voor zijn werk een doodzieke 10-jarige jongen, Simon Sachs (Christian Träumer), die beweert in zijn vorige leven een seriemoordenaar te zijn geweest. Simon beschikt over bewijzen, aan de hand waarvan nieuwe lijken gevonden worden. De moorden zijn allemaal gepleegd voor de geboorte van deze jongen.

Boek van Sebastian Fitzek

De film 'Das Kind' is losjes gebaseerd op een bestseller van Sebastian Fitzek, dat in Nederlandse vertaling als e-book te verkrijgen is onder de titel 'De therapie'.
Ik zou zeggen... geschikt voor lezers en filmkijkers die houden van thrillers.

In het verlengde hiervan, een eerder blog: 3-jarige wijst moordenaar aan uit vorig leven en over de film 'Dead Again'.

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/auteur
www.vorigelevens.nl