Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

17 december 2015

Prettige feestdagen - Elfyourself


App en website Elfyourself

Een vriendin bracht me op dit idee. Zij maakte via de app 'Elfyourself' een supergrappig filmpje waarin ze met man en kat als 'kerst-elf' tussen de kerstcadeautjes in danst, op de maat van een stemmig kerstmuziekje.
Via de website Elfyourself kan iedereen zo'n filmpje creëren. Het is echt eenvoudig om te doen. Fotootje van jezelf en/of anderen uploaden, muziekje en tekst kiezen, klaar! Kosten: 1 dollar 99. Ik vermoed dat de bedenker intussen wel miljonair is geworden gezien de teller onderaan die webpagina.

Prettige kerst!

Dit jaar zie je me dus dansen als kerst-elf. De 'Charleston'-versie (zwart-wit, tapdansend op een podium) had ik voor dit blog ook erg leuk gevonden. Het was moeilijk kiezen :D.


Alle lezers wens ik van harte fijne feestdagen toe en alvast een prachtig nieuw jaar. Maak wat moois van 2016!

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/auteur