Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

15 december 2015

Vakantiebestemming voor knuffeldieren - Knuffelhotel - 'Bring Beerie home'

 
Roos van Pul op zoek naar 'Beerie' - (c) foto's: Omroep Brabant

Bring Beerie home

De 27-jarige Roos van Pul uit Nispen raakte eind december haar geliefde knuffel 'Beerie' kwijt in de trein. Tot op heden is hij zoek. Ze deed oproepen via Social Media ('Bring Beerie home') en in radio- en tv-programma's, loofde zelfs een beloning uit. 
Zoals het er nu helaas naar uitziet, zal ze het verdriet om het verlies van 'Beerie' moeten gaan verwerken want hij is niet gevonden of teruggebracht. Wat ik triest vond om te lezen, was dat ze naast vele hartverwarmende reacties ook bakken negativiteit over zich heen kreeg. Ze moest maar eens volwassen worden, ophouden met gek doen, enz. Laat iemand toch van zijn knuffelbeest houden! Met volwassenen die hun knuffel in ere houden is niets mis, tenzij hun knuffel geen ruimte zou overlaten om relaties met mensen aan te gaan.
Ik ben blij voor Roos dat ze nog een foto heeft van 'Beerie'.



Knuffelspa - Knuffelhotel

Voor Roos had ik gewenst dat ze 'Beerie' terug mocht krijgen, en dat als hij vies en vuil zou zijn, hij een bezoekje zou kunnen brengen aan Het Knuffelhotel:'de vakantiebestemming waar je knuffel van opknapt'. Ik stuitte op deze schattige website tijdens het Googlen. In Delft ontfermt knuffeldokter Anneloes Wolters-de Baat (gediplomeerd costumière met textielbrevet, sinds haar 7e achter de naaimachine) zich liefdevol over knuffels die een reparatie, opfrisbeurt of vakantieavontuur nodig hebben.

Mijn eerste Teddybeer verdween al vroeg uit mijn leven, zie dit blogartikel, maar ik had hem best nog een plekje hier in huis willen geven. Fijne herinneringen aan knuffelbeesten zijn er om te koesteren. 

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/auteur
www.mariannenotschaele.nl