Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

6 april 2016

In een vorig leven - Samoerai - TV België 'Iedereen Beroemd' - tatoeage - relatie vader en zoon - regressiesessie

Vorig leven Samoerai

'Iedereen Beroemd' - TV België - In een vorig leven

Gisteren attendeerde een Vlaamse FB-vriend, Marc P., me op een fragment uit het Belgische tv-programma 'Iedereen Beroemd'. Hierin vertelt ene Philippe - opgegroeid in Brussel - over de betekenis van de tatoeages in Japanse stijl, die hij op zijn lichaam heeft laten zetten. Ze hebben alles te maken met een vorig leven van Philippe waarin hij als Japanse krijger zijn familie verloor.

Verlies als 'geschenk'

Marc P. schreef me: "Zonet een mooie getuigenis gehoord op tv. Een man heeft zijn zoontje verloren. De man was op dat moment 29. Hij is in Canada geweest, waar hij een regressiesessie gedaan heeft. 
Hij was in een vorig leven Samoerai. Hij is op een bepaald moment met zijn 'strijdmakkers' een dorp binnengevallen waar ze iedereen gedood hebben. Dan was er een overwinningsfeest waar hij niet aan wou deelnemen omdat hij niet akkoord was met die moordpartij. Daarop werd hij door zijn meester opzij gezet en werden zijn kinderen voor zijn eigen ogen onthoofd, zonder dat hij ze nog eens mocht vasthouden. Daarna werd hij in een kleine houten ruimte opgesloten en tot zelfmoord gedwongen.
De reden waarom hij in zijn huidige leven zijn zoontje verloren was, was om het niet hebben mogen afscheid nemen van zijn kinderen in het vorig leven, te compenseren. Hij zei dat hij de dood van zijn zoontje als een geschenk moest zien."

In zijn huidige leven had Philippe tot op het allerlaatste moment zijn stervende zoontje in zijn armen mogen houden, waardoor hij nu wel in de gelegenheid was om afscheid te nemen van zijn stervende kind. 
Philippe: "Na de regressiesessie was het verwerkingsproces van het verlies van mijn zoontje veel gemakkelijker. Om daarover te praten en dat ook een plaats te kunnen geven... Wat er gebeurt in ons leven heeft een reden. Het heeft me geholpen en ik probeer dat ook door te geven aan andere mensen. De hoofdstukken van mijn leven (tatoeages) staan op mijn lichaam en daar ben ik heel blij mee."

Linkje naar een deel van die uitzending

Het stukje programma (3 min.) vond ik hier online. Even naar het midden van die webpagina scrollen om het stukje video te starten.

Een eerder artikel dat ik schreef over tatoeages mbt vorige levens, vind je hier.

Met dank aan Marc. P. voor de tv-tip.

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/auteur 
www.vorigelevens.nl