Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

30 augustus 2016

Caroline Nuiten - In & Op Je Lijf - regio Noord-Brabant - Etten-Leur - coaching - consulten - voeding - cosmetica - vaccinatie - lezingen

Caroline Nuiten - In & Op Je Lijf

'In en Op je Lijf' - Caroline Nuiten-Zielhorst

In april 2016 maakte ik kennis met Caroline Nuiten; ze wilde graag bij me langskomen voor een algemeen consult. We prikten een datum en spraken samen een paar uur over (onverwerkte) emoties, vorige levens én haar toekomstplannen. Drie maanden later ontving ik een FB-berichtje: "Ik ben heel druk aan de slag met mijn eigen onderneming, die ik dankzij het zetje dat ik bij jou kreeg, ben begonnen. Kijk maar eens op www.inenopjelijf.nl. Dat ik bij jou ben geweest, was precies het zetje dat ik nodig had. Heb er veel aan gehad!" Dat is toch om blij van te worden, zo'n bericht :).

Voeding - Cosmetica - Vaccinatie - Lezingen - Consulten

Ik nam direct een kijkje op haar gloednieuwe website. Caroline is overduidelijk goed op dreef. Ooit begon ze als verpleegkundige, werd daarna manager, staffunctionaris en consultant. Behaalde een Master Zorg, Ethiek en Beleid, en studeert nu Klassieke Homeopathie in Amsterdam. 
Als eigenaar van In & Op Je Lijf kun je bij Caroline Nuiten terecht voor consulten op het gebied van voeding, cosmetica of vaccinatie. Ze geeft ook lezingen, zoals bijvoorbeeld over hormoonverstorende stoffen (20 oktober 2016 in Breda).

Puntjes-op-de-i-consult

Op haar website staat alle informatie. Het 'keukenkastjesconsult' en het 'puntjes-op-de-i-consult' vind ik erg leuk gevonden. Een werkwijze met humor, daar houd ik van.

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Regressie- en reïncarnatietherapeut/auteur
www.mariannenotschaele.nl