Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

22 augustus 2016

John Williams over het voortbestaan van de ziel - dansend naar het graf - quotes - interview 'Linda' - leven & dood

Presentator John Williams in 'Linda' -
'Breng mij dansend naar mijn graf'
(c) foto Carmen Kemmink)

Presentator John Williams over het voortbestaan van de ziel

In Dubbeltje op zijn kant en Help, mijn man is klusser gaat presentator John Williams prettig om met de mensen die in zijn tv-programma's te zien zijn.

In het maandblad 'Linda' (septembernummer 2016) las ik een interview met deze op mij altijd sympathiek overkomende man. Hieronder volgen twee quotes van John Williams uit dat interview (tekst interview Mieke van Wijk, foto Carmen Kemmink):

Oma

"Voor mij was mijn oma de sterkste vrouw van de wereld. Ze is al lang geleden overleden, maar ik draag nog altijd haar ring. In gedachten praat ik met haar en betrek ik haar bij mijn leven. Ik geloof in het voortbestaan van de ziel en hoop dat ze trots op me is."

Overgaan naar een andere dimensie met muziek

"Ik denk nooit na over mijn eigen uitvaart. Ook omdat ik hoop en ervan uitga dat het nog lang niet aan de orde is. Ik vind een Surinaamse begrafenis met een brassband en dragers die met de kist op hun schouders dansen, wel iets hebben. Ik zeg niet dat iedere Surinamer dat zo moet doen hoor, en ik heb dat voor mezelf ook niet vastgelegd, het is geen must. Maar de vrolijke energie die loskomt als iemand dansend naar zijn graf wordt gebracht, maakt me trots dat we zo'n gebruik in de Surinaamse cultuur hebben. Verdriet is er sowieso, maar het aspect dat het leven dat er is geweest, wordt gevierd en dat het overgaan naar een andere dimensie reden mag zijn voor een feestje, ja, dat spreekt me aan."

Eigen uitvaart - Franse muziek

Zo'n muzikale uittocht voor de ziel vind ik een mooi gegeven. Op mijn eigen uitvaart hoop ik voor de achterblijvers dat de chanson van Nicolas Peyrac te beluisteren is. 

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Regressie- en reïncarnatietherapeut/auteur
www.vorigelevens.nl