Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

26 november 2016

'Kind, wat geef ik je mee...', - nieuw boek van Monique Steenvoorden - familie - gezin - relaties - levenslessen


Monique Steenvoorden - boek - 'Kind, wat geef ik je mee...'

In dit blog schreef ik al eens een artikel over het boek Het onzichtbare zien! van coach/therapeut Monique Steenvoorden. Vorige week verscheen haar nieuwste boek Kind, wat geef ik je mee... Tijd voor een update.

Monique Steenvoorden begon aan een boek voor haar dochter, die 21 jaar werd. Een boek waarin ze verbanden legt tussen voorouders, ouders en kind, daarbij gebruik makend van vragen - die ze aan mensen in haar omgeving stelde - als: welke wijsheden kreeg jij mee van je moeder of vader? Of had je mee willen krijgen? Wat geef je door aan je kind(eren)? Wat wil jij je kind(eren) graag nog meer meegeven in het leven? Wat geeft jouw kind jou mee?
Als ouder kun je je kind niet beschermen tegen alle gevaren van het leven, ieder mens zet immers zelf de stappen op het eigen levenspad. Wel kun je soms een slecht begaanbaar of donker pad verlichten door er simpelweg te zijn voor je kind als het je nodig heeft en door je eigen levenslessen door te geven. 
Dit alles resulteerde in Kind, wat geef ik je mee...

Hartverwarmend

"De basis van haar werk is de wens dat mensen elkaar ontmoeten van mens tot mens!", staat er op de achterflap van het boek. Zoals ik Monique heb leren kennen, vind ik deze uitspraak goed bij haar passen. Ze is een sprankelende persoonlijkheid die op hartverwarmende wijze omgaat met anderen en wat ze allemaal in haar leven tegenkomt. 
Ik voel me vereerd dat ik genoemd word in de 'dankbetuiging', aan het einde van dit boek, in hoofdletters en met uitroeptekens nog wel. Dankjewel lieve Monique, ik hoop dat je nieuwste boek veel mensen mag inspireren.

'Kind wat geef ik je mee...' | Monique Steenvoorden | Uitgeverij Aspekt | Isbn 9789463380713 | nur 320 | 192 pagina’s | prijs € 16,95 |

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/auteur
www.mariannenotschaele.nl