Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

26 februari 2017

Carnaval, één grote verkleedpartij - bier - vorige levens - speciaalbier

   
Speciaalbier voor mensen met een vorig leven als Tempelier, Capucijn, Franciskaner monnik

Carnaval en vorige levens

Gisteren was ik op weg naar een afspraak in de binnenstad van Den Bosch en totaal vergeten dat het carnavalsfeest die dag begon. De stad was omgedoopt tot Oeteldonk en overal zag ik mensen in uniformjasjes met rood-wit-gele sjaals en groene-kikker-accessoires. Veel variatie in verkleedkleding was er niet. Af en toe zag ik een kind in een schattig leeuwenpak en een handjevol volwassenen die zich tot monnik hadden verkleed. Ik kwam slechts één Viking, één Romein, één ridder en één farao tegen...
Het voordeel van rood-wit-gele kleding voor 98% van de carnavalsvieders is wel de saamhorigheid. Iedereen lid van dezelfde club feestgangers.

Eerder schreef ik deze twee artikelen over carnaval in relatie tot vorige levens:
Verkleden, vorige levens & carnaval
Ongemakkelijk gevoel bij carnaval en Valentijnsdag - vorig leven

Speciaal bier

Pils drinken en hossen hoort bij carnaval. Mij niet gezien, ik vind daar weinig aan. Mocht je in een vorig leven Tempelier zijn geweest, Capucijner- of Franciscanermonnik, misschien vind je dan bovenstaande bieren extra leuk. Proost!

Veel plezier met carnaval,
Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/auteur
www.vorigelevens.nl