Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

10 februari 2017

Henny Leemkuil - Uitvaartbegeleiding - HSP

Uitvaartbegeleiding voor hoogsensitieve personen

Het juiste moment

Eind 2016 ontmoette ik Henny Leemkuil in mijn praktijk voor een consult. Ze had een klein duwtje in de rug nodig om eindelijk aan de slag te gaan als uitvaartbegeleider. Alle benodigde papieren had ze in huis, inclusief een diploma om te mogen werken als uitvaartbegeleider. Toch stelde ze dat moment telkens uit. Na nieuwe inzichten, opgedaan tijdens het consult, en enkele therapeutische schrijfopdrachten is het nu zo ver. I proudly present... Henny Leemkuil Uitvaartbegeleiding. Wat ben ik trots op haar.

Uitvaartbegeleiding Henny Leemkuil

Woon je in de regio Zutphen, Deventer en Apeldoorn, rondom postcode 7437 VV)? Ik kan Henny van harte aanbevelen als liefdevolle uitvaartbegeleider. Alle informatie vind je op haar website.

Henny Leemkuil
Typisch Henny


Kenmerkend voor Henny: "Zeker bij een overlijden is het van belang dat u als nabestaande goed aangevoeld wordt. Hiervoor kan ik mijn hoogsensitiviteit goed gebruiken. Door oprecht te luisteren en af te stemmen denk ik steeds actief met u mee. Zo komen we tot een passend afscheid. Passend bij de overledene, passend bij de nabestaanden en (praktisch gezien) passend bij het budget. Graag begeleid ik u tijdens het hele proces van afscheid nemen. Door de tijd te nemen, rust en overzicht te hebben doen we steeds datgene wat nodig is om het uiteindelijke afscheid, de dag van de uitvaart, vorm te geven."

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Regressie- en reïncarnatietherapeut