Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

31 maart 2017

"Marianne schrok van een geestverschijning" - interview door Nathalie de Graaf - Body & Mind Special Margriet - april 2017 - paranormale ervaring

 
Body & Mind Special Margriet, geestverschijning (april 2017)

Een geest in de keuken

Voor een artikel over geesten, visioenen en bijna-dood-ervaringen in de Body & Mind Special van Margriet (april 2017) werd ik geïnterviewd door Nathalie de Graaf. Het gesprek ging over deze paranormale ervaring, die ik eerder in verhaalvorm beschreef in de ParaVisie van 2016.
De Margriet Body & Mind Special ligt nu in de winkel. Het artikel is getiteld 'Geesten, visioenen, bijna-dood-ervaringen. Ik zie, ik zie wat jij niet ziet' (pagina 68 t/m 73). Mijn aandeel op pagina 73 kun je via dit linkje lezen. 

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/auteur
www.vorigelevens.nl