Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

15 maart 2017

Roxeanne Hazes gelooft in leven na de dood - Flair nr. 10, 2017 - droom - contact met overleden vader André Hazes

Roxeanne Hazes in interview Flair, foto (c) Marloes Bosch

Roxeanne Hazes ontmoette haar overleden vader in een droom

Citaat uit een interview dat Fleur Baxmeier had met zangeres Roxeanne Hazes - dochter van de overleden volkszanger André Hazes - in Flair (nr. 10-2017): "Waar ik wel in geloof, is leven na de dood. Mijn vader ging altijd pas rond vier uur 's nachts naar bed. Voordat hij ging slapen, kwam hij mij altijd nog een nachtkus geven. Toen mijn vader net was overleden, stond hij in mijn droom ineens huilend aan mijn bed om te zeggen dat hij naar een andere plek zou gaan. Ik kreeg nog een laatste kus van hem en daar ging hij. Dat vond ik mooi, want hij is in twee dagen tijd overleden. Een sterfbed heeft hij niet gehad, we konden ons er niet goed op instellen dat hij dood zou gaan. Doordat hij nog even bij mij langskwam, kon ik het afsluiten. Ik houd me eraan vast dat ik hem ooit weer ga zien."

Aanverwant artikel: overleden opa komt langs.

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Regressie- en reïncarnatietherapeut/auteur
www.vorigelevens.nl