Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

17 april 2017

Boekpresentatie 'Vrijheid om te worden wie je bent' - lezing over vrijheid - Esther Jacobs - Amstelveen

Boekpresentatie 'Vrijheid om te worden wie je bent'

Ik blogde al eerder over het boek 'Vrijheid om te worden wie je bent', omdat ik hiervoor een verhaalbijdrage schreef. Zondagmiddag 2
3 april 2017 om 15.00 uur was het eindelijk zover en presenteerde Esther Jacobs dit boek in de openbare bibliotheek van Amstelveen. 

Ik kon er niet bij aanwezig zijn, maar dankzij een onlineverbinding via FaceBook was ik er toch nog een beetje bij. Lange leven internet!


 


Verhaalbijdrage van Marianne Notschaele: 'Oorlog, vrijheid en reïncarnatie'

Mijn verhaalbijdrage over oorlog, vrijheid en reïncarnatie vind je in het boek 'Vrijheid om te worden wie je bent' op de pagina's 35 t/m 45.

Dit boekje is o.a. te koop bij Bol.com via dit linkje.

Groetjes,


Marianne Notschaele-den Boer

Reïncarnatietherapeut/auteur
www.vorigelevens.nl