Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

19 juli 2017

Gezocht: uitspraken van kinderen over 'vroeger toen ik groot was' - voor boek in wording van Joke Nauta

 

Kinderen - 'vroeger toen ik groot was' - reïncarnatie

In mijn vriendenkring op FaceBook zag ik een oproepje voorbij komen van Joke Nauta (van de Libbensbeam). Ze schrijft op FaceBook: "Vroeger toen ik groot was... Het boek dat 'mijn bijbel' is. Het boek waar ik zo blij van word, steeds weer. Kinderen die herinneringen hebben aan de tijd vóór dit leven. Aan andere levens, aan engelen, aan waarom we hier zijn. Zo mooi en zo belangrijk. We vergeten naar hen te luisteren." Joke wil "hun boodschap verder de wereld inbrengen. Anderen inspireren en vertellen wat de kinderen ons ook al zo lang vertellen!" ... "We zijn hier eerder geweest en gaan ook na dit leven weer verder. Relaties bestonden al, gaan door soms in een ander leven. Verbonden voor altijd door de liefde. Er is zoveel meer dan wij zien. Zoveel moois. En wat kunnen we daar nu mee dan? Wat brengt het ons nu? We leven tenslotte in het hier en nu. Mijn boek. Daar komt deze boodschap in. Zodat we het ons allemaal weer gaan herinneren en dit weer kunnen voelen. En zodat wij ons voordeel er mee kunnen doen in dit leven!"

Help Joke mee met het maken van haar boek

Wie heeft er voor Jokes boek-in-wording nog mooie quotes van zijn/haar kind(eren) over 'vroeger toen ik groot was'? "Herinneringen aan een vorig leven? Herinnering aan hoe het was hiervoor? Dat ze nog weten hoe het er uitzag? Uitspraken over engelen? Over het licht? Over de andere wereld? Heb je zelf nog herinneringen? Van toen jij klein was? Dat je bepaalde dingen gewoon wist zonder te weten hoe? Uitspraken van kinderen over dit onderwerp maar dat je denkt waar haalt zij/hij het vandaan'?"
Je kunt Joke mailen op <joke@delibbensbeam.nl> of zend haar een berichtje via Facebook. Uiteraard wordt alles vertrouwelijk behandeld.

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Regressie- en reïncarnatietherapeut/auteur
www.vorigelevens.nl