Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

18 december 2017

ParaVisie, spiritueel magazine - een uitgave van Edicola Magazines BV - kennismaking - Deventer

  
Links: hoofdredacteur ParaVisie Niels Brummelman - Rechts: deel bladenassortiment Edicola Magazines BV

 
Linka: Niels Brummelman en Marianne Notschaele - Rechts: Aernoud Oosterholt, uitgever Edicola en Marianne


ParaVisie maakt een nieuwe start bij Edicola

Het spiritueel magazine ParaVisie bestaat al sinds 1986. Sinds kort is het blad losgekoppeld van spirituele bel- en chatlijnen en overgenomen door uitgever Aernoud Oosterholt van Edicola Publishing BV/Edicola Magazines BV in Deventer.
Vorige week reed ik in mijn Mini Cooper van Zundert naar Deventer, om kennis te maken met uitgever Aernoud Oosterholt en bij te praten met hoofdredacteur Niels Brummelman. Het werd een lange reis: kapotte vrachtwagens die weghelften blokkeerden, hagelbuien en daardoor spekgladde wegdelen, files en nog meer files. Ik zat in totaal voor de heen- en terugreis bijna 6 uur in de auto. Ben ik blij dat de meeste contacten normaal gesproken via de digitale snelweg verlopen! 
Het werd een gezellige middag. Voorlopig concreet resultaat: iedere maand zal er een nieuw artikel in de ParaVisie blijven verschijnen van mijn hand. Dat doe ik nu bijna twee jaar en bevalt me goed. En wie weet komt er ooit nog eens een boek of ebook van mij uit bij Edicola Publishing BV. 

Januari-nummer ParaVisie: Beestenboel

Op de foto linksboven zie je een stapel januari-2018-nummers van ParaVisie liggen, achter het bureau van de hoofdredacteur. Dat nummer ligt nu in de winkel. Je vindt daarin dit keer mijn verhaalbijdrage 'Beestenboel' op blz. 49 t/m 51 over reïncarnatie & dieren.

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Regressie/reïncarnatietherapeut/schrijver
www.vorigelevens.nl